är det bara jag som...

... stått i duschen med en nästantom shampoflaska och tänkt tanken "det är ju så lite kvar så jag tar allt", klämmer ut allt i näven och då visar det sig att det räckt till tre hårtvättningar, näven är full och det väller över. TYPISKT. ikväll är mitt hår galet rent. hahha.
sedan att man är lika dum när det gäller balsamflaskan ska vi inte prata om. kan bara säga att här sitter tjejen med det renaste och mjukaste håret i Putney. vad jag vet :P


haft en mysig middag med mina värdföräldrar, fått veta massa vad de gjort på semestern. jag måste nog ta mig till Sardinien någon dag, det låter helt magiskt :) de kallar det för deras paradis. men Sri Lanka är mitt och det är ganska svår slaget kan jag tycka.



Solnedgång, Sri Lanka 2006


Kommentarer
Alina

Jag är precis likadan. :P

2010-08-24 @ 23:57:56
URL: http://gretalina.blogg.se/
Sis

Det händer ju ungefär varje gång som det börjar bli slut i flaskan, men man får ju bli superren då. Sund bara att det tar sådan tid att få ut allt ur håret. Saknar dig!

2010-08-25 @ 09:53:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0