These feets are made for walking.



idag vaknade jag tidigt igen även om jag skulle sova lite, fångade dagen tills det var dags att promenera till Clapham Common där jag skulle möta upp Emelie och Helena för en stund på ett nöjesfält. jag glömde kartan, snurrade omkring och kom fram till slut. då blev det karuseller för tjejerna medan jag stod på stadiga marken och tittade på, haha. jag är verkligen inte den typen som åker :P


up in the air



redo att göra igång :P


jag köpte mig sockervadd som jag snaskade på medan jag skrattade åt dem i karusellen...haha.


hahaha.



jag och Helena posar framför något i parken, haha. den var fin tyckte jag :P


Deborah, den sista bilden är till dig. han i mitten är rörd, jag tänkte på dig :P <3



sedan blev det matstopp, innan jag fick sällskap av Emelie på promenaden tillbaka. en lyckad och trevlig dag :)
jag älskar att promenera, aahhhh! jag älskar London! och jag älskar att leva!! :D

godnatt från mig, imorn kommer la familia hem. det ska bli mys tycker jag :)


Kommentarer
Alina

Sockervadd i påse? Vad är detta för konstigt land? :P

2010-04-07 @ 00:23:23
URL: http://gretalina.blogg.se/
Carmen

men kul o fa sockervadd i en pase??? :S

fina bilder!

alskar den forsta!

2010-04-07 @ 15:15:21
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
debbie

va gullig du e :D saknar dig gumman! puss

2010-04-07 @ 23:10:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0