snart <3

idag har varit en väldigt fin dag, sjukt mycket sol :) åkte och hängde med Alina, käkade fin lunch och gassade lite i Holland park, sjukt mysigt :) detta sällskap kan man som inte få nog av, och ja alina visst klappar mitt hjärta lite extra för dig, men inte på det sättet. det skulle vara lite underligt :P
har nu even en jätte fin fuji vattenflaska :P

snaaaart kommer den som mitt hjärta klappar sådär extra för, på det där sättet :) jag kan knappt vänta <3 <3 <3
tror helgen blir awesome, och full med kärlek,sol och skratt :)

ajaj, ciao!


Kommentarer
Alina

Jag kan inte få nog av dig heller. Hälsa din FIJI flaska från mig. :P

Och loverboy såklart. heh. Pussipuss

2010-04-23 @ 19:35:25
URL: http://gretalina.blogg.se/
ZL

Hoppas du fått en toppenhelg hjärtat. :)

KRAMAR

2010-04-26 @ 20:54:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0