Idag är en bajs dag.

jag måste vaknat på fel sida, är så vidrigt låg. BLÄ!! jag vill bara DÖÖÖÖ! nejdå, så illa är det inte. men usch, gillar inte när det är så här! vill bara ligga och såsa i min säng och inte behöva tänka på något annat.

vi var ute på en promenad i solen, det var fint. så nu känns det lite bättre, men bara ytterst lite.
ni folk som läser min blogg har väl undrat om jag kolat eller något, var ju ett tag sedan någon uppdatering, men helgen var fin. massa mys, prat och fina människor. och vi hade sjungning med A capella gruppen, det gick väl hyffsat :P

ush, jag är grinig. men dock så kär <3 :D


efter jag slutat idag, ska jag bara gå ut och gå i några timmar och hoppas att det känns bättre sen.
adjö på ett tag, ingen blir glad av en bitter Mariah. haha, jag är bara låg inte deppig dock vill jag poängtera ;P


Kommentarer
Alina

Jag är också låg idag. Fick jättedåligt samvete för jag var så kort mot Lou när hon kom hem från skolan så hon undrade om det hade hänt nåt, om jag mådde dåligt.

2010-04-27 @ 18:32:21
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Jag är alltid med dej i tanken, snart får vi kramas igen, Love U.

2010-04-27 @ 22:09:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0