Give me something sweet and I'll love you forever

familjen har kommit hem, sjukt trötta och förskylda.
Margherita minns mig, det kändes som hon vuxit på bara de här dagarna och utvecklats. kan det vara så?
aja, jag lagade mat till dem och det var uppskattat att det var städat i huset. men jag vet ju själv hur skönt det var alla gånger vi kom hem från srilanka när mormor hade fixat mat, eller eldat till oss i huset. det är skönt att komma hem och landa och bli lite upp-passad :) de tyckte det var en fin gest!
även att jag fick ett chokladägg av dem, de är så fina min värdfamilj! i ägget ligger den godaste choklad jag ätit på länge, mitt tandvatten bara rann när jag tog första tuggan av ena pralinen..haha :P
nu ska jag slå på lite ally mcbeal och chilla inför min enda jobbdag den här veckan :)


även en fin låda, gult som solen...aldrig som bananer. haha


ägget!


yummie,yummie.


åh, min lilla goding. vilket pusskalas det var! haha. det var förövrigt hellokitty som kom tillbaka inte Margherita :P


I'm so natural, so, so natural babe...det här iallafall mitt blekaste.. nog för att blixten hjälper till lite. men,men


aja, tack för idag. jag är glad! jag tror jag har dinosaurier i magen, och då menar jag inte att jag är nervös eller gasig..hahah.

over and out.


Kommentarer
Alina

Haha, tandvatten?? Saliv heter det väl på riktig svenska! :D

2010-04-08 @ 00:03:14
URL: http://gretalina.blogg.se/
Pappsen

Vad roligt att höra att du har det bra. Jag är lite avundsjuk, men DU är värt allt vad du får uppleva. Nu kan även jag umgås med några barn även de är lite stora. Man måste vara nöjd med det som man har och det som man får. Just nu upplever jag att jag gör stort nytta på jobbet. Nu känner jag det mer som ett kallelse än bara ett job. Det ska blir skönt att vara ledig några veckor, men under tiden kommer jag att vara tyst. jag hör av mig på ditt mail. Jag ska posta några brev som har kommit innan jag åker i väg. Var rädd om dig.

Kram

Pappsen

2010-04-08 @ 10:13:19
Julia

Nej Matiah! Det heter inte alls Grey's, det heter Gray's atonomy ;)

2010-04-08 @ 19:19:03
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
Julia

Och från och med nu heter du Matiah! :P Kan kalla dig mattis om du vill ;) Jag skriver fort, men fel. Så är det bara.

Men uppmärksam är du, en stjärna i kanten till dig. Bra där :P Gratis var det också :)

Men vad har du hittat på för serie nu då? gray anatomy? är det ännu en ny variant? jösses alltså. tre serier som heter nästan likadant... Tänk om jag hade tänkt byta efternamn till Gray? Det kanske är jag som är den där småfeta överläkaren? Vad tror du? ;)

2010-04-09 @ 09:51:08
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
Chiss

Hej, tack. Maja och jag fick för oss att färga våra hår mörkare och det blev rätt så bra :D



Glad Påsk förresten, lite sent kanske. Fast bättre sent än aldrig ;P

2010-04-09 @ 15:41:24
URL: http://chisspink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0