Du får mig att känna mig så bra <3


VARNING! FÖR ETT TRÅKIGT INLÄGG MED BARA TEXT!!


jaja, dålig uppdatering jag vet jag vet.
men när helgen kommer så har jag som inte tid, eller snarare ingen ork när jag väl sitter vid datorn :P
men min helg har varit awesome iallafall, ifredags träffade jag Harriet som var här med sin gospelkör och vi hade en heldag inne i stan. jag mötte upp henne vid hennes hotell och sedan promenarade vi igenom Kensington Gardens och Hyde Park vidare mot Oxfordstreet där vi flöt omkring ett tag, käkade sushi, Ben's Cookie och pratade med en Härlig Kirk-kopia på Footlocker. haha. awesome. sedan satte vi oss på ett starbucks och tjattrade lite. sedan kom David dit och vi tog oss till buckinham palace och sedan satte vi oss i greenpark och kollade på folk. sjukt kul att träffa Harriet igen :)
efter vi lämnat av harriet vid resturangen som hon skulle äta middag med hennes kör på drog vi och käkade grekiskt, yummieyummie. och efter det blev det bio, Remember me :) en väldigt bra film, med sorgligt slut. jag tror inte ett öga var tort. vi promenerade och sedan ringde Gerry och tjatade på att vi skulle komma till clubben han var. och vi for dit, det var utklädningstema så hälften av killarna var tjejer. riktigt snygga tjejer, dålig musik konstig dans, tror inte jag far dit igen även om jag har trevligt sällskap. en väldigt fin dag/kväll med otroligt fint sällskap <3

lördagen så åkte jag och träffade alina i nottinghill, och vi gick på jakt efter klänning till Reids födelsedagsfirande nästa helg. jag hittade en råfin klänning :) sjukt nöjd! vädret har varit så sjukt fint den här helgen :)
påkvällen så åkte vi till elephant and Castle och lyssnade på Harriets kör som hade konsert. deras sound var typ masschoir, and I liked It :D
ännu en fin dag med otroligt fint sällskap :)

söndag, Hillis dags..haha jag tänkte att jag ska ha smeknamn på allt hädanefter. men, hillis låter lite larvigt så det får vara sitt vanliga. aja, hillsong var nice trots att jag höll på att somna under predikan :P hhaha. aja, efter mötet blev det tackohej picknick för Lindsey som ska åka tillbaka till usa. sorligt att man inte lärt känna henne mer, en otroligt söt tjej.
sedan blev det jakt efter kläder till nästa helg, både för Alina och grabbarna. jag kände mig dock bara vilsen, helst inne på det gigantiska topshop där jag tappade bort alla hela tiden och fick typ inte tag på någon och var extremt kissnödig. men,men. jag överlevde. vi avslutade dagen med middag på va piano, sa hejdå till killarna <3 och promenerade sedan genom hydepark/kensington gardens till Nottinghill där alina fortsatte mot sig och jag mot mig ( till fots) jag gick hela vägen hem, använde min kartbok och gick massa vägar jag inte gått på. tog mig över wandsworth bridge och ja, jag var sjukt mör när jag var tillbaka :P men fett nice!

aja, snart vaknar väl pluttan till igen. hon har blivit så sjukt aktiv på senare tid så nu är det full rulle när hon är vaken :)

jag är sjukt glad just nu <3
hej så länge!


Kommentarer
Harriet

Härligt! Jag hade jättetrevligt med dig och kommer nog snart tillbaka. Massor med kramar,



//Harriet

2010-04-12 @ 10:52:33
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
kakan

Roligt att höra vad du gör/gjort. Du finns ju ofta i min tanke...Love U.

2010-04-13 @ 17:11:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0