den här helgen är awesome!

<3 <3 <3 <3 <3

Love is in the air, jag har aldrig mött någon som denna man. jösses, han tar andan ur mig varje gång vi ses. nu är det inte ett skämt längre, jag har fallit pladask.


<3 <3 <3 <3 <3


igår var det en galen kväll på grabbarnas hotell i shepherds bush. jag höll på att skratta så mycket så jag fick ont i magen, haha. och ni shepherds bush ligger ju ganska nära. bussen tog en annan väg än jag är van vid att fara, kanske att det är närmare till Alina en annan väg en den jag testade igår..hm. det måste undersökas.

igår pådagen, gick jag till alina. vi tog oss till westfield, det gigantiska köpcentret som fick mig att må lite dåligt :P haha, jag hittade skor till dagens bravader och vi gled omkring. mysigt värre!

jag fattar inte att jag inte kan sova när jag väl kan, somnade 03.30 inatt tror jag och vaknade 08.15. kunde verkligen inte somna om..helt stört och jag är verkligen jätte pigg :P

aja, nu håller mitt nagellack på att torka. sen blir det dusch och jag väntar på att alina ska höra av sig så vi kan ses :)

massa kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Underbart, så glad för din skull, ser fram emot den da´n jag får träffa denne man som tar andan ur min lilla smula, Älskar dej.

2010-04-17 @ 18:21:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0