dåliga skådespelare. haha.

sitter här med datorn och har tvn på i bakgrunden, programmet på tv är våra bästa år, därav rubriken. så sjukt dåligt skådespeleri.. men ändå är det liksom kul att se på det :)

jösses, vad det blåser utanför fönstret snart får vi väl in en tall igenom rutan..galet vad paff jag skulle bli.

har blivit lite skrivet på sistonde, jag är lite less på att inte ha någon sysselsättning..less på att få skippa saker som man verkligen ser fram emot. aja, det är väl bara att gilla läget som man har satt sig i.

nu vaknade visst julia till, eller hon är på benen iallafall tyckte jag att jag skymtade.

haha, så sjukt dåligt det är! aja, jag har inte så mycket att berätta..håller på att virka en kofta, ska väl ta tag och göra färdigt den idag. vissa saker som man börjar med vill man ju bara repa upp, men jag har bestämt mig att slutföra allt som jag börjar med.
aja, vi går se hur det blir.

saknar folk galet mycket!
massa kärlek<3


Kommentarer
Cess

saknar dig galet mycket, men snart ses vi! Kram :)

2009-09-28 @ 22:46:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0