hablahablahablahabla.

igår när jag skulle poppa popcorn så kom jag av mig och tog bort locket av någon konstig anledning, och vips så på poppade de väldigt smöriga popcorna ur kastrullen och överallt... mesta dels på golvet. paniken infann sig hos mig och en hysterisk skrattattack. HAHA. tur att jag kan ha roligt med mig själv. :)

igår packade jag ner mina schalar och väskor, det kändes lite för nu hänger de inte på väggen och utsmyckar rummet. Jag skulle nog inte kalla det överdrift när det gäller mina schalar, det är ju som ett intresse. men jag har ju inte låtit det gått till överdrift, det var faktiskt sjukt länge sedan som jag köpte en ny faktiskt.. men det kanske blir ändring på snart. eller vad vet man :P

idag blir det nog lite mera packning och sedan lite städning också tror jag, ska väl försöka ta mig ut en sväng också. haha. lite friskluft gör nog mig bra.

aja, thipp så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0