vissa inlägg.

sitter här och läser mina gamla inlägg, vissa vill man nästa bara ta bort.
hur länge låtsades jag egenligen, jag fick allt att framstå om att det var värsta bra.
jag var bra naiv där ett tag, men det är ju bra att jag kom till insikt och har lärt mig av mina handlingar.

har just vaknat, min säng här hemma är helt underbar. fast jag vaknade egentligen första gången 8.30 men jag kände inte direkt för att gå upp då så jag stannade i sängen. härligt att bara kunna dra sig utan att veta att man måste upp och göra någonting. och trots att man saknar alla som man bor med på skolan så är det faktiskt skönt att bara vakna upp ensam i ett hus, visst att mamma ligger och sover för att hon jobbar natt men man vaknar ändå upp till ett lugnt och stillsamt hus. jag tror faktiskt att jag råkade stänga in Imbum uppe hos mamma, bara han inte börjar att göra massa ljud ifrån sig. jag borde gå och släppa ut honom, och rasta honom lite.

idag vet jag inte hur jag ska göra med dagen, något måste iallafall ske. jag funderar på att gå och träna, jag har ju kvar friskvårdskortet som jag fick med jobbet i sommras.. det skulle vara skönt att röra på sig lite efter denna svulliga helg :P
annars får det bli en lång promenad med Imbum, kanske både och?

aja, hoppas att Debbie får tag i kvinnan som brukar klippa mig... jag är verkligen i behov av en klippning.
time for Breakfast.
kärlek/Mariah


Kommentarer
ZarahLinnea

Vännen..

2008-10-27 @ 16:59:50
Harriet Olsén

HEJ!



Vad roligt att höra något ifrån dig - även om det är bloggledes. Jag längtar också tillbaka till USA ska erkänna att jag faktiskt satt och drömde om flygbiljetter och resa dit. Hittade t o r Sto - Atlanta - Cleveland för 5 400 kr. Ååååh, om jag hade haft råd skulle jag åka - direkt.



Kramar i massor,



//Harriet

2008-10-29 @ 17:52:23
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
Anonym

Pek pek...

2008-11-09 @ 18:13:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0