åh,jösses vad jag kommer sakna dig!

hejhopp!
nu är man hemma i matfors, har varit det sen i torsdags. har då hunnit med två resor till birsta med Sarah, Gayan och Amanda. varit hos deborah och myst med hennes nya hund och kollat på film.
saknat gustav, sedan fått träffa gustav(härligt!), var på middag hemma hos honom igår. fick träffa hans föräldrar och syster, hans morföräldrar och moster med barn. Det är verkligen en härlig släkt. det ska bli kul att lära känna dem. jag antar att jag var lite blyg, men jag hoppas att de ändå fick ett bra första intryck av mig. det brukar ju vara det som sitter kvar. vi var även till några bekanta till familjen Jacobson och kollade på hockey, eller vi såg 1½period.. Timrå-Mora.. men Gustav tyckte jag såg för uttråkad ut så vi gick som sagt efter 1½ period. så vi tog en promenad hem, mysigt i slaskvädret. men med rätt sällskap så blir vilken situation som helst. eller rättare sagt med rätt person <3
sedan blev det melodifestivalen, självklart går inte de som hade bäst låt vidare Calaisa...men de som gick vidare var ju riktiga schlagers.
det var en riktigt mysig helkväll/eftermiddag med underbaraste och älskade Gustav, och hans familj!
åh, jösses vad jag kommer sakna dig!

imorn bär det iväg med tåget 08.33 från sundsvall C.
det ska bli så galet roligt.
jösses, att resa och träffa tjejerna igen! galet!

jag kommer sakna dig gustav, du har verkligen fastnat i mitt hjärta. saknar dig redan!

kärlek/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0