städar tills svetten rinner.

jösses det är så sjukt varmt i mitt rum nu, och dammsugaren bara väller ut varmluft också. jag funderar nästan på att städa naken, men hur skulle det se ut?:P

clausen, hade ju tänkt tittat in på nervägen från skellefteå. men jag sa ifrån det, jag fick panik. men jag skulle nog velat men jag orkade nog inte det tror jag. men jag saknar dig vännen ska du veta. du är bra! men vi ses ju på lola och jockes bröllop iallafall. och hela läsåret sen:)

åh, tänka sig ikväll får jag träffa min älskling, åh, lycka! äntligen. =) =) =)

nu har jag tagit mig i kragen och börjat lyssna på massa musik, en som jag har fattat tycke för som dånar ut från högtalaren är Amy Winehouse, jag har bara hört folk som sagt att hon är bra, men jag har liksom inte vetat om jag hört henne, men det hade jag nog inte gjort men jösses, jag tror nästan det kan bli en ny favorit. hon använder rösten så grymt bra och låtarna är bara sjukt bra =)

aja, nu ska jag fortsätta med min städning tills huset ser fräscht ut, fast jag tycker att det är lite svårt projekt. men jag ska försöka.

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0