välkommen tillbaka solen!

idag har det varit sjukt varmt =)

nu nalkas gatufesten här i sundsvall massa av människor överallt.
igår så skulle jag ha åkt in och varit med ZarahLinnea men hon mådde inge bra så då var jag tvungen att hitta någon annan att gå med och då drog jag med mig Deborah, jag hade ju sagt att hon skulle få en dag på stan med mig när jag skulle skämma bort henne lite i examenspresent.. så vi tog det igår på kvällen. så det blev en kväll fylld med sockervadd,godisremmar, soft ice drink, lotter, mc donalds, mys vid åkanten, kolla på SOS, kolla på folk, och till sist en langos från älsklingen. som jag fick en puss av istället för jag var så mätt. <3
en väldigt mysig kväll, tack för att du följde med =)

idag har jag varit in och träffat Therese, Vilken underbar människa! tack för att du finns i mitt liv. <3  vi var på coffehouse och käkade och pratade. sedan gick vi på stan, jag köpte ett par skor jag velat köpa förra året men då hade det inte i min storlek men nu hade de dem och de konstade 75 kr så jag slog till =)
jag hade även också en sån tur att jag fick träffa gustav idag igen. en liten stund iallafall. fick se honom, han är så bra så åh, jösses. jag är så kär! =)<3

nej nu ska jag rasta hunden eller ta en rallytur med Sally, förövrigt är det min nya cykels namn. det kom till mig igår kväll när jag kvälls rastade henne.

kärlek
/Mariah


Kommentarer
ZarahLinnea was here......

Ride, sally, ride

Its not your time, its just your confusion

Ride, sally, ride



:)

2008-07-04 @ 22:59:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0