välja sida?

varför ska det alltid handla om att välja sida, yttrar man sig i olika saker så blir det att folk får på foten att man har valt sida. varför ska man bara sitta och vara passiv till allt, bara för att göra alla till lags. jag stod i ett val för några år sedan, och jag valde livet. så jag tänker inte stanna upp och leva för att människor vill ha konflikter mellan varandra. jag tycker man ska acceptera varandras olikheter och förstå att andra behöver mera hjälp än andra. och att man gör vissa saker inte för att man vill det utan för att man känner att det är det rätt som finns.


tack gustav för visiten i Matfors, det var helt underbart. precis vad jag behövde, att få vara i din trygga närhet och bara se in i dina ögon. hos dig känns allting bra. Min älskling, helt underbar som helt.
juli månad kommer vara lång, men efter den kommer agusti och det är just det jag/vi väntar på. att få leva ihop med dig kommer vara det bästa.

nu sitter jag hos debbie, hennes hundar luktar men de är ändå så söta.

jag har även fått ett nytt raggaråk att fara på. en damcykel som är hur cool som helst. men känner sig stolt när man sitter på den för man sitter så högt. Tack Mamma och Pappa, för allt. allt som jag förtjänar men också allt som jag inte förtjänar.

kärlek/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0