dags att skriva igen.

nu har det gått några dagar, det känns faktiskt mycket lättare när man har en bättre inställning.
att man ser de saker som man kan vara glad och tacksam över, gör att man glömmer det jobbiga för stunden.

helgen gled förbi, var på birsta med mamma på lördagen. Ja, det blev shoppning! två par jeans och två överdelar. peppar,peppar att jag köpte jeans, fast de är lite loose-style. som jag måste ha på jeans. gillar inte riktigt min bak i tajta saker:P
söndagen minns jag inte riktigt vad jag gjorde. bakade en kaka?:P
sedan började jobbvecka.

igår kom söta ZarahLinnea på besök, helt underbart. hon stannade tills idag. vi promenerade och hamnade vi sjön där vi hyrde en kanot och paddlade ut ett tag. sedan var vi och hyrde filmer. filmer som är precis i våran smak...eller? haha. väldigt lättsamma att titta på. föresten gosen, så var den tredje filmen underbar. den som du sa var i min smak. och det var den. familjedrama är verkligen en filmgenre som passar mig...
idag var min lediga dag, den enda den här veckan. har inte gjort så mycket. kollat på film, sorterat lite papper. sånt som man måste göra.

föresten klänningen är klar! den blev lagom tjusig. den funkar! nu är det bara att matcha skor och smycken. men det brukar ju ordna sig =)

nu ska jag duscha, var hos deborah större delen av kvällen tills nu. hennes hundar måste bara älska mig, jag är helt hundhårig och äcklig efter deras pussar.

Gustav, du är saknad.

saknar många nu, men får ju träffa några till veckan iallafall <3

kärlek
/Mariah


Kommentarer
Gosen

Vilken tur att den var bra! haha, precis. i våran smak. ;)

Det var en underbar dag/kväll för att du är underbar! :)

Tack för rundturen mys.

//Rädda blomman

2008-07-23 @ 22:57:24
ZarahLinnea

Thank you honey. :)

2008-07-24 @ 13:40:27
Miss K in the way

Va mysigt de lät o hyra kanot :) de blir skoj o ses t helgen missed ya! kramkram

2008-07-25 @ 13:01:26
URL: http://hiptothehopp.nu
ZarahLinnea

Alltså ärligt talat Prithie Mariah!

Det här är min tredje kommentar på det här inlägget..

Du kanske borde göra något åt saken? ;)

PUSS

2008-07-30 @ 21:27:28
Du vet vem!

Hrmpf.. hrmpf..

Fjärde!

2008-08-09 @ 20:47:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0