sista dagen som 18!

tjenahejsan!
 det är många bollar i luften nu, det är därför jag skriver så sällan.
har haft två kördagar en där veckan, gått igenom ca 8 låtar, plus att man valt låt till
kåffe in giget som är precis om en vecka. det blev The What If's- Jaguar Wright! så galet skön =) hoppas det blir bra.
sedan så har vi ju "kompet väljer" på nästa musikcafé den 29:e och då tilldelades jag låten Äntligen-Marie Fredriksson. hehe, inte direkt jag men, jag får väl göra det bästa av situtationen. =)
sedan har vi ju masterclass nästa vecka också så då tänkte jag sjunga Michael Jackson-Man in the mirror. så underbart bra!
idag har vi ju självstudier, men jag är så sås-ig så jag tänker bara chilla och plugga låttexter.

hela den här veckan har jag och Lola(Lolita<3) varit hurtiga och varit ute och gått varje dag och igår var vi upp och styrketränade innan frukost också. väldigt härligt. att börja träna igen.

det är så härliga människor här,men jag saknar en gotlänning för att det ska vara tipptopp=). och Gud är god!

aja, nu ska jag iväg på lunch. thingeling.
kärlek/Mariah


Kommentarer
debbie

min lilla älskling!! saknar dig så det gör ont i kropp o själ!! älskar dig så otroligt mycket, min lilla skit unge. kan inte fatta att du e så stor..längtar tills du kommer hem. pussar till dig från mig

2008-01-11 @ 12:59:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0