hemma!eller?

hejsanhoppssan!
nu är jag hemma, eller kan jag verkligen säga hemma...jag har ju liksom börjat säga hemma om Skellefteå. hmhp,det här förblir nog alltid hemma,hemma. och skellefteå blir hemma några månader till.
i tisdags efter skolan, åkte jag och Zarah med bussen hemåt, en väldigt lång bussresa som vi underhöll oss med Worms på min mobil, det var så galet roligt. mest kanske för att när jag vann hamnade jag på HighScore och när ZarahLinnea vann kom hon inte med:P nejdå, såå roligt var det inte. men nöjd blev jag! hehe.
sedan igår när jag vaknade gick jag och hälsade på Amanda,syster och hennes man. Amanda är ju bara för underbar, blir så varm inombords när jag ser på henne. och jösses vad stor hon börjar blir, hon har fått jätte mysiga kinder =)
sedan gick jag till mormor en sväng och kollade läget, hon är bara för härligt. det är bara hon som kan uttala ord som bolera fel utan att jag stör mig på det, jag tycker det bara är galet charmigt och sött. efter det sprang jag hem och bytte om, jag fick ju av mina päron i födelsedags present att gå på peter Jöback, han var så sjukt bra, vilken röst karl har. och vilket 7-mannaband han hade...galet duktiga! måste vara lite nördig och säga att jag fick faktiskt krama honom :P hehe.

idag ska jag snart gå på banken och fixa lite, sen ska jag och mamma förbi in i stan en sväng när vi ska lämna deborah, sen ska jag träffa tjejerna och Fika, det ska bli så galet kul att ses igen...har saknat dem så. jag är ju inte den bästa på att ringa så jag har en del att komma ikapp med när det gäller vad som har hänt. =) sen på kvällen blir det hedberskas vårshow...det kommer vara galet jobbigt att sitta i publiken, jag vill ju vara med! men det bli ändå roligt:)
nej nu ska jag äta frukost. shipp o hej!
miss you alla underbaringar i skellefteå!
kärlek/Mariah


Kommentarer
ZarahL

Jag är bäst på Worms! Även om jag inte hamnade på high score listan.. det är din mobil som är tokig. :P
och föresten.. var du tvungen att lägga ut två lika dana inlägg? :P
Tack för ikväll vännen..
puss

2008-01-24 @ 23:04:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0