ush.

ajdå, jag måste visst vara allergisk mot katter. det klias på hela min kropp, och jag blir allmänt matt. men de är ju så söta. idag hade vi spelning med United, det var roligt. jag sjöng ju till Gud så det var en underbar stund:)
sedan gick vi på stan en sväng, sen blev det frasse. det var väldigt stadigt på en mage som inte hade ätit något på hela dagen. mår fortfarande rätt illa.
sedan åkte vi till daniel där det blev bowling spel på Wii och Maffia. kulkul.
men jag valde sedan att åka hem med Lola och Jocke för jag palla inte längre. och kände för att vara ensam.
aja, så nu sitter jag här ensam och tycker det är skönt, eller gör jag det. jag finns iallafall, andas och ler.

då är allt bra.

visst.

kärlek/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0