jösses.

jag är glad, och lförvirrad. jösses.


igår bowlade vi, det gick inge vidare för mig. jag satsade på rännan:P
men det var roligt, vi var 13 st, härliga människor som gjorde min kväll toppen =)
sedan for vi tillbaka hit och tittade på Shrek The Third. den var roligt, men kanske roligast när vi
hädde på den på finska..hehe.
massa, Mys. det gillar jag.

pratade även med min zocker zöta Zarahlinnea, som är hemma i underbara sundsvall. det är tomt här utan henne, ingen som impuls frågar om man får ta te. ingen som gosar upp sig i soffan med en av mina filtar.
hon är saknad, och omtyckt.

det bästa som jag har här uppe nu, måste vara min puff, tack mami. den är verkligen mysig :)

men som sagt, förvirrad.

senare idag åker vi till Lycksele, och ska ha spelning ikväll och i morgon.
det blir en hel del gospel, men sedan blir det nog att jag och Gustav ska köra, Får jag komma till dig. såå fin låt.
det blir nog roligt i helgen, men jag kommer sakna Lola och alla andra i klassen som inte är med. jag gillar er!

massa kärlek/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0