tjollahoppsan!

idag har det inte hänt så mycket förut om att jag har
haft sånglektion, ihh. En hel timme fick jag ha för min sånglärare har varit borta och sjuk i tre veckor, men nu är hon tillbaka. och det är jag verkligen glad för. hon är så härligt och så inspirerande, men visst saknar jag min gamla lärare helt galet mycket. men det är roligt med lite omväxling. jag fick även en ny låt. Whitnet Houston- I Belive in you and me, helst sjukt fin. får lära mig att sjunga med min mixröst, ganska komiskt att jag har hört uttrycket men att jag inte insett när det är jag använder den. så det är lite spännande nu, och innan jag får det att låta som jag vill så måste jag kämpa lite och det älskar jag verkligen att få kämpa och sedan när man får till det så blir man så glad att man bara flyger.


yes, idag startade hockeysäsongen. (jag var inte alls ironisk...eller)

men,men jag är glad för de som längtats skull.


kvällen avslutades med en helt amazing lovsångsstund i kapellet, gud är sannerligen helt galet god.
förstår inte vad jag har hållit på med i alla dessa år, nu har jag bestämt mig och nu ska jag bara berätta för andra om detta helt sjukt underbara.


jag pratade med IDA idag, galet vad jag saknar henne. jag blir så lycklig när jag pratar med henne. hon är helt underbar!!!gaaahh, jag förstår inte hur jag ska klara mig. jag vill bara sjunga med henne hela tiden. ootroligt! min inspiration! loveli!

vill hem till hunden.
kärlek/Mariah



livet är det verkligen sjukt underbart, så gå inte runt och var arg på varandra. lev livet och uppskatta varandra, för utan varandra är vi ingenting.




Kommentarer
Zarah

Vilken fin bild du har tagit.. ;)

2007-09-26 @ 16:08:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0