saknar!

det är så många jag saknar för tillfället.
det finns verkligen så många sköna,fina människor.
jag fattar inte att jag kan ha så många runt omkring mig.
när jag åkte hit till solvik så blev ju mina kvar hemma, och inte tänkte jag
att jag skulle finna mer här, så snabbt så underbara! galet.
igår i skogen, det kommer vara ett minne för mig. samtalet vi hade innan konfisarna
kom. och en så underbart stjärnklar kväll.

jag saknar alla så sjukt mycket. vart alla är i världen så ni veta att jag älskar er. ni är så underbara!
utan er är jag inte mig lik.

ingen får tror att jag skiter i er för att jag inte hör av mig, jag vill men jag gör allt liksom för komplicerat.
jag vill bara vara där hos er.
jag ska bättra mig, det är ni värd.

nu ska jag iväg och chilla lite här med de underbara här. men ni andra, jag tänker på er.

tills vi möts igen.
kärlek/er mariah



Kommentarer
Bushman Preacher

Vännen!
Jag saknar dig så, men jag vet vi kan nå när vi vill. Jag är så stolt över dig. Tack för muggen som jag fick. Förlåt att jag har inte hört av mig. Men du är i mina tankar hela tiden.
Jag/mor älskar dig.
Pappsen

2007-09-09 @ 20:08:46
URL: http://www.gammeddehewa.addr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0