Jag vill ha enfärgade!

64931-25Hej hopp! Nu har jag ockuperat mariahs blogg också. Jag lovar. Jag försöker ta över hennes liv, men säg inte det till henne. Hon är lyckligt ovetandes fortfarande. Sjalen hennes bor i mitt rum och hon har frivillt bett mig slita ut hennes skor. Jag hade nyckeln till hennes rum i helgen och mowahahaaaa... Nej men skämt åsido (sa frukthandlarn'), jag var snäll och lånade bara internet en gång:D Minns inte ens om jag behövde det eller ej.. men det luktar betydligt trevligare i det här rummet än i datasalen i solgården..:P

Igår lekte jag ljudtekniker när tvåorna spelade. Skoj skoj. fick liksom praktisera det vi lärde oss i torsdags. Då mådde jag inge bra.. men det blev som bättre under dagen:P woho. Och om någon undrar varför mariah ibland kan uppfattas som om hon var en orm, så kommer ni aldrig förstå.

Överflumparet no1 är igång igen, efter en helg ifrån varandra... Klarar inte det:P haha. Julleskrutt har fått vara mitt offer... och jag vet inte om hon har uppskattat det.. men jag vaknade med henne i min säng imorse, så.. hrm... byte av samtalsämne...;)

Själv har jag det bra häruppe. trots att det nog är varmare hemma i ösmo. Och Farao... Jag saknar Farao. puss på honom... och nej han är inte min pojkvän, men om han vore människa så skulle han vara. Han är så underbar!

Nu är det fika om fem minuter så jag ska lägga ner det här, ladda upp en bild och gå och ÄTA:D:D

<3
(/Maria)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0