ahh,första konserten:)

idag var det så att vi hade våran första konsert.
 vi sjung 5 låtar och sedan var det 3 sololåtar.
det var så galet roligt, verkligen det jag behövde..
har varit nere i så många dagar nu så det var verkligen
på tiden att jag blev på bättre humör. även att jag ad libbade(eller hur man nu skriver det)
på en låt, jag som verkligen inte var pepp. men det var verkligen det
en av de roligaste sakerna som jag gjort. svettades sjukt galet under den låten.
allt är så amazing, hur sköna människor som helst. efter vi slutat så satt vi kvar i matsalen
ett tag och pratade. har pratat med några av dem som jag inte sagt så mycket till sen
vi började så det har verkligen varit kul idag!
nu på kvällen spelade vi innebandy, åkte på spö av andra laget rejält:P men det bjöd vi på eller hur:P
sedan efter det dansade vi Streetdans, vilket privilegium att ha en i klassen som är sjuk duktig på det.
det är ju en sak att vara duktig på att dansa,men sedan att vara så pedagogisk att kunna lära ut. helt galet snäll, och underbar! vi har även hunnit med att basta alldeles nyss så man känner sig jätte fräsch nu.
ska nog gå och sova snart, är verkligen mör.
saknar er hemma, vill vara hos er. men jag vill också vara här. det är verkligen mycket jag vill, och det är så svårt att få allt. men jag ska verkligen Kämpa!
aja, gud är god.
kärlek/er allas Mariah


Kommentarer
Iiiiida !

Wiiiiiihiii !
Majjjjiiiah :D
<3

2007-09-20 @ 16:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0