vårshowsrep!!

sen senast jag skrev här har jag hunnit fylla 18 år,weeei. nice.
nu är vi mitt i repveckan inför showen. -det är hur kul som helst fast jag blir piss slö.
men jag och emelie kommer att äga scenen och vara hetast =) hehe.
här även köpt träningskort på EGO =)
kom just hem från ett bodypump-pass.-kommer nog ha feta-träningsvärken imorn.

i tisdags var det jätte mysigt, jag fick min födelsedagspresent av mina änglar anna o emelie.
de bjöd mig på "relax", feta bubbelpoolen, och ångbastu. bara för oss själva, och plockmat som dom hade fixa själv. och sedan på middag på Coffie house ; ). denna underbara eftermiddag avslutades med ett kick'n'hit pass på ego, där vi verkligen fick ut alla våra aggretioner och irritationer. =)

aja, ikväll blir det mys i soffan framför tvn. äntligen, kommit hem sent alla kvällar denna vecka. så nu ska jag bara slappa, vilket behövs.

adjö så länge.

Fred&Kärlek (kärlek till alla)


Kommentarer
Lovisa

hejsan.. å, grattis i efterskott!
jag såg vårshowen i tisdags, för att var den första så var det rätt så bra.
får kanske komma på fredag kväll, för då lär det bli riktigt bra:)

bless!
/ Lovisa

2007-01-23 @ 19:36:45
URL: http://lovvan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0