äntligen hemma!

nu, är jag äntligen hemma i lilla matfors igen,
helt underbart är det. galet vad jag har saknat alla..
fast jag har ju bara hunnit träffa familjen, men det är ju inte så bara det.
idag var jag på stan med Zarah, eller först var vi på hedberskas julavslutning. HON ÄR SÅ BRA! viktig för mig!
galet, vad man saknar det. fast jag trodde jag skulle tycka det var jobbigare. men jag har
gått vidare iallafall, tack och lov. fick träffa en massa Roliga och trevliga osv. människor. och som vissa
av er vet så tycker jag om människor:P
fick också veta att vi får komma till skolan när vi åker på turné med afro, det kommer bli KÖNG! minst sagt.
 
amanda är såå söt, hon börjar få sin första tand. hon växer för snabbt. jag missar så mycket när jag är borta. :S
men nu ska jag mysa med henne varje dag =)

nu ska jag sova, är så galet trött.
 kärlek/Mariah

saknar alla, som jag saknar..men samtidigt är det bra att vara ifrån varandra för inse hur mycket de betyder för en.


Kommentarer
Zarah

DU är så bra vännen! :)
härligt.. 00.00

2007-12-22 @ 13:58:12
Emilia

God Jul!

2007-12-24 @ 00:50:14
URL: http://emiliaw.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0