heej!

hejsan!
ännu en skolvecka har gått, snart är det lov om ungefär två veckor. det ska bli skönt.
igår, fredag så var jag i skolan sedan så skulle jag träna men jag åkte hem och sprang istället
något som jag måste börja göra lite oftare, har ur-kass kondition nu. anledningen till det är väl
för att jag har börjat träna styrka mer än kondition, det är ju bara så roligt. sedan var jag och grattade syster som fyllde år, åt lite där och var sedan tvungen att gå och möta Emelie som kom med bussen =)
vi hade bestämt att vi skulle baka, så vi gjorde det toscakaka..så viidrigt gott! så roligt att vara med denna filur, hon är lika flummig som jag är på en fredagskväll. sedan så kollade vi på lite stuff och snackade, sedan hamnade vi framför soffan där vi kollade på "stolthet och fördom" en väldigt bra film om jag får säga det! sedan så höll vi på o somna men när vi borstat tänderna så vart iallafall jag ganska pigg igen, något som jag alltid blir. så vi låg och pratade ett tag tills båda halvsov, och tillslut sov vi helt =P

idag så vaknade vi och åt frulle, sedan så hade min älskade bror kommit hem från lumpen så då träffade jag han. det är verkligen tomt nuförtiden när det bara är jag och päronen hemma, och självklart Imbum min lilla tjockkorv =)
tur att jag har vänner iallafall som ställer upp att vara med mig så jag slipper vara så ensam.
har börjat få den där känslan igen att jag vill bara bort från allt, att jag känner mig otillräcklig när jag är här. behöver någon att luta mig mot, och som jag kan berätta allt för. -om det nu finns någon..
ikväll blir det nog bio med Emelie iallafall och någon annan om det är någon som vill följa med.(?) vi tänkte se World Trade Center, hoppas den inte är sorglig är verkligen känslig nu så jag gråter floder för ingenting när jag kollar på tv. antar att det är ett sätt att få ur sig allt.

måste kila nu.

fred och kärlek(kärlek till alla)
du är underbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0