förvirrning!

tjo!

jag blir bara mer och mer förvirrad med vad jag vill göra efter gymnasiet, ska jag hålla på
med musik eller ska jag bara skita i det. jag älskar verkligen det, jag vet inte vilken människa jag skulle vara om jag inte det hade funnits musik i mitt liv. det känns som det ända som är verkligt med mig är musik, det ända jag minns.
eller om man ska gå och bli sjukgymnast, båda lockar och det känns som mitt hjärta slits åt två olika håll...
nu är det iallafall november lov, undrar hur det blir. måste komma igång med mina långpromenader igen, de ger en verkligen tid att tänka. men ju mer jag tänker dess då mer blir jag förvirrad...ahhh!
aja, Marcus ägde verkligen idag på Idol..VILKEN stjärna =)
helgen blir nog hur bra som helst, antar att jag får skriva och berätta om den senare.. passande låt som jag lyssnar på nu 'It's my life' hehe, sinnes.
väldigt fina vänner har jag som jag är så tacksam över, gosh vad ni är bra!!

förövrigt fick vi äntligen skåp idag på skolan, efter sisådär 9 veckor..det var väl på tiden!! =P


fred&kärlek(kärlek till alla)



-Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0