äntligen lov!

okej, imorgon börjar det efterlängtade lovet. jag har faktiskt ingenaning
om vad som väntar mig den här veckan, jag ska ta dagen som den kommer
har inte direkt något planerat förutom den efterlängtade roadtrippen till paradisbadet på
tisdag med 'girlsen' =) kommer nog bli lika lyckat som förra gången om inte bättre.
sedan ska jag också försöka att byta sovrum, har övertalat päronen att jag ska få måla väggarna
röda. jag kommer nog stormtrivas i den underbart vackra färgen =P
det ska bli skönt att ändra lite omgivning och möblera och så.

nu i helgen har det varit helt underbart, i fredags tog jag det lungt. emelie och jag var bara och tränade, väldigt kul att ha sällskap för en gångskull. sedan i lördags klev jag upp tidigt för att åka in och träna, men så kom inte bussen så då blev det att jag blev kvar hemma och umgicks med min bror...som för övrigt är väldigt stilig i sin uniform =P
sedan for jag på en kördag, vi var 6 olika körer, över 100 sångare som sjung gospel helt otrooligt! kvällen avslutades med en konsert som satte hela Sundsvall i gung kan jag tänka mig.
sedan idag sjung min kör, Spectra på ett möte... jag fattar inte hur något kan få en att må på så bra humör, jag blir bara så lycklig när jag sjunger gospel! sedan kom pappa och hämtade mig, så lagade jag mat till familjen. det blev en tidig middag eftersom ante var tvungen att åka tillbaka till Boden. sedan ville jag ha något att göra nu på kvällningen, eftersom det bara skulle vara jag och pappa hemma så jag skickade sms till Emzi och undrade om hon ville hitta på något och det ville hon! hon är en sån underbar vän! vi drack en massa thé och käkade en massa kakor =) <3 så nu känns det som jag är gravid i 6:e månaden..hehe. vi kollade på ondskan som gick på tv4, så vidrigt bra film! emelie har just åkte hem nu, så jag ska snart gå och sova. det känns skönt att man kan sova ut imorn, men jag lär säkert vakna pigg som en nötkärna tidigt ändå. aja, är pisstrött nu. ska nog sova snart, väntar bara på att 'Flingan'( =) )  ska ringa och säga att hon kommit hem.

allt för idag,

-fred och Kärlek(kärlek till alla)!

du är underbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0