Samuel Ljungbladh

Samuel Ljungbladh


Ahhh, har varit på min tredje konsert med de här grabbarna!
de är de bästa jag någonsin hört, ryser hela tiden och sitter som helt förtrollad i en lite bubbla så,
kan det bli bättre, -svar: nej!
helt underbara texter och soul och gospel är verkligen den musikstilen som tilltalar mig mest =)



en hur bra som helst början på maj-månad, och idag har jag igen fått en påminnelse om hur mycket min familj betyder för mig, utan dom så skulle det inte vara någon mening att leva, Älskar er
konserten var precis vad jag behövde efter en kass morgon. 
faith, hope and love. fill my heart fill my soul and God was all in control,
 jag säger bara det.
kärlek till alla.

-over and out-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0