tomorrow!

Diva.=)
imorgon jobbar jag min sista dag på attmarhem för i sommar/föralltid(?)
sedan bär det iväg till arlanda imorn kväll... wee.
lite trött, men orkar inte gå och lägga mig förrens jag stupar i säng så jag inte ligger och
tänker på jobbiga saker så jag inte kan sova.
detta kanske är den sista gången jag skriver innan jag åker, nästa gång kanske blir
på Srilanka.
måste kila och duscha.
-älskar mina vänner och min familj, ni är underbara vart ni än är så ska ni veta att ni betyder mycket och jag älskar och uppskattar er! amma o tati, mame warte gordak adere.

bror,systrar ni är de bästa som finns.

fred o kärlek(kärlek till alla)
bless
/Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0