hejsan!

hejsan hoppsan i lingon skogen!

nu sitter jag och Sarah här på Sky City på Arlanda, ojoj nu tog jag visst på mig tjockiströjan åt
fel håll mitt ansikte försvann..jag är lite trött. vi kom hit för ett litet tag sedan, och jag tänkte att jag skulle hålla er som inte läser uppgraderade.

Tågresan gick bra, vi sov största delen av den men sedan Gävle så har vi varit vakna. Det kanske inte var så uppskattat av de övriga tågpassagerarna, eftersom jag inte kan viska. Just nu så sitter vi här och fikar lite, men snart så ska vi kila iväg till inceckningen. 

Syrran knäppte ett fint kort på mig på tåget, men ni får se det senare, eftersom det inte finns någon USB-port på dessa datorer på flygplatsen. Uppe i taket så sitter det väldigt fula plastblomsterbollar med väldigt äckliga färger. 

Jag har nyss fikat lite, det blev saftsoppa, så jag blev lite nostalgisk eftersom jag avslutade mitt sommarjobb på Attmarhem igår och där serverar vi saftsoppa till vårdtagarna på kvällen, men jag blev lite väl nostalgisk och drack upp en liter saftsoppa på en halv timme så jag tror inte min spya skulle se allt för trevlig ut om jag skulle spy. Men vad gör man inte för att lätta på packningen som syrran skall bära.
 
Jag hoppas att ni får ha det så bra här hemma och till alla ni som vet att ni betyder mycket för mig, NI ÄR SÅ FINA!

Fred och kärlek (kärlek till alla)


Peace&cream/puss&kram!

Mariah och Sarah, Arlanda, Sweden

Over and out
64931-6me on the train.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0