hej,hello!

hejsan,
lovade att jag skulle skriva mycket har nar jag var borta, men nu har jag borjat
resonerat att varfor ska jag slosa tiden som jag har har genom att sitta vid datorn
nar jag ar har sa sallan. vadret har blir varmare och varmare for varje dag. och det kanns jobbigare
att jag maste lamna landet snart :'(
jag gor inte mycket har men, jag har en valdigt trevligt anda, jag behovde verkligen den har resan.
ska kanske o bada senare idag, har inte blivit sa brun som alla sakert har blivit hemma eftersom sverige har nastan lika varmt som har, men jag ar ju inte har for att sola.
maste kila nu, men ha det bra alla som laser detta.

saknar resterande i min familj som ar dar hemma, den har resan har kannts tom utan er men jag har borjat vanja mig nu. alskar er.
puss&kramn
/eran mariah


fred o karlek
karlek till alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0