office style.

När jag sitter här vid våran nya dator så känns det verkligen som jag sitter på ett kontor, man är så van att använda bärbara datorer så när man väl sitter vid en stationär så känns det annorlunda. Men det är nog en vanesak!
 
David for i morse så nu ska jag leva loppan själv i en vecka... eller hur var det nu - övermissbruka tvn och sova?!
Haha.. det är nog faktiskt en hel del sanning i det där, men jag har en bok som jag tänkt försöka läsa och sedan skypa med folk? Jag har varit på tok för dålig på det den senaste tiden! Så hör av er om ni vill tjöta :)
 
Aja, snart är väl riset som jag kokar klart så då ska jag väl äta lite iallafall.. lugn mamma - det blir inte havregrynsgröt till middag! (idag iallafall ;P )
 
Avslutar med en bild på min älskade mormor och mig sen i sommras, sicken dunderkvinna hon är! <3
 
 


Kommentarer
Madde

Är du intresserad av ett bloggbyte? Asså jag länkar till dig och tvärtom? är i "mellankrigstiden" nu (high school i idaho 2011-2012) men ska börja på unversity of idaho fall 2014 :)

2013-09-23 @ 12:35:43
URL: http://thecollegekid.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0