Kreativa Maja.

Det är helt otroligt att det nästan gått 4 månader sedan jag sa upp mig från mitt jobb, men det var verkligen rätt beslut och jag är så sjukt tacksam att jag har möjligheten att bara vara hemma och pyssla och förbereda inför den lillas ankomst. 
 
 
 
Idag vaknade jag innan 06.00 och kunde inte somna om, jag tror att det var för att David redan klivit upp. Så min morgon kändes sjukt långsam, men idag underhöll jag mig med att läsa ut en bok och titta runt lite på internet. 
 
Mina små projekt som jag hållit på med till barnkammaren börjar nu bli klara, det ända som är kvar är att jag ska köpa tyg till gardinerna och sy dem och sedan är det några små detaljer som ska inhandlas. Tänkte att det skulle vara skönt att ha det mesta färdigt i månadsskiftet april/maj! Så jag har ju ändå några veckor till på mig :)
 
 
Här är sängmobilen som jag gjort, fixade det sista på den idag och fick hjälp av David att hänga upp den :)
 
Och här är babynestet som jag gjorde för någon månad sedan :)
 

Jag älskar verkligen att vara kreativ, det är så roligt att kunna använda saker som man själv har gjort. Det ger verkligen lite extra krydda i vardagen :)
 
Hoppas ni alla har en fantastisk onsdag! 
Massa kärlek <3


Kommentarer
Emelie F

Åhh vilken fin sängmobil!! Va duktig du är! många kramar

2014-03-21 @ 10:57:33
Nadja

Du är ju helt fantastiskt duktig, du skulle lätt kunna sälja såna där mobiler när bebisen blivit lite större, hur söt som helst!

2014-03-23 @ 16:47:08
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0