Så här ligger det till :)

Photo by Hope Jewell
 
Hej allesammans!
Här går vi verkligen i väntans tider då den lilla är beräknad imorgon (!), det verkar som om det är väldigt mysigt där inne då det bökas på som vanligt och att jag inte känner av några som helst signaler på att det börjar närma sig. Men vad vet man, hela karusellen kan ju starta på ett kick! 
Den ena av oss är nog lite mer otålig än den andra.. man kan ju tro att det skulle vara jag som är less på att vara gravid men det är den blivande pappan som dagligen har pepptalks och försöker muta ut bebisen i magen. Men det är ju för vi längtar så! Men tack och lov så kan jag ju inte vara gravid föralltid, så vi ska nog vara tre inom den närmsta tiden iallafall. Jag hoppas på snart!!!
Bilden ovan är en liten teaser som vi fick från våran vän Hope som tog några gravidbilder på oss för någon vecka sedan. Lovar att visa fler när vi fått dem :)
 
Hoppas allt är fint med er, men nu vet ni iallafall hur det ligger till och vem vet nästa gång som jag skriver så kanske jag är mamma <3
 
Massa kärlek till er <3


Kommentarer
Linnéa i Colorado

Oh lycka till nu!!

2014-05-21 @ 21:01:43
URL: http://linneaiusa.com
Alina

Åh! Jag tänker på er jättemycket! Snart så är bebis ute! <3

2014-05-21 @ 21:15:25
URL: http://gretalina.blogg.se
Debbie

Åh, va vi längtar! Tycker att de dags att komma ut nu!♡ älskar er ! Kram

2014-05-21 @ 23:05:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0