Hello Saturday!

Nu var det ett tag sedan igen, och jag har fått efterfrågan om en uppdatering så här kommer den :)
 
Sen senast har jag och David hunnit vara på en intensiv föräldrakurs, vilket var två lördagsmornar istället för en kurs som håller till en kväll i veckan i 7 veckor. Instruktören var väldigt duktig och det var en väldigt "hands on" klass så efter detta är vi rejält taggade och känner oss så redo som vi kan bli för det som ska ske om någon månad ;)
 
Annars håller jag på med lite små projekt om dagarna, stickar, virkar och syr. Nu i veckan har jag virkat små djur som jag ska göra en sängmobil av, kan visa resultatet när det är klart :)
 
Här är en bild från förra veckan, och som ni kan se så börjar jag bli bra rund... och nu känns det som vi är i en nerförsbacke för veckorna flyger verkligen förbi. LÄNGTAR SÅÅ tills vi får träffa det lilla livet där inne <3
 

Hoppas att allt är fint mer er, kärlek till er <3


Kommentarer
Debbie

Svårt att tro men min alltid vackra syster har blivit ännu vackrare! Saknar dig så mycket! Puss

2014-03-15 @ 19:08:13
Alina

Åh, vilken fin mage!! <3

2014-03-16 @ 10:16:38
URL: http://gretalina.blogg.se
Sofie

Vad roligt med en uppdatering. :) Åh så fin mage! <3

2014-03-16 @ 23:26:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0