Fina ni!

Vad glad jag blir när det kommenteras! Jag blir som mer motiverad att skriva då, så fortsätt så :)
 
Jag känner mig allmänt dagvill dessa dagar, men det beror väl på att jag för det mesta är hemma. Men idag är det lördag iallafall och lite lördags-feeling har jag nog även om David har skola idag.
Han gör det så bra min karl, den här veckan har han jobbat och sedan haft kvällsklass. Kursen slutar imorn, sedan har han bara två kurser kvar innan han är klar med sin master! Jag är så stolt över honom <3
 
Annars ska jag nog ta det ganska lugnt idag, handarbeta lite och tvätta lite tror jag och samtidigt mysa av den lilla som buffar på där inne i magen. Vad har ni för er i helgen?
 
Pjuppar på en bild från i somras, längtar tills värmen kommer och man kan sitta ute och njuta.
 
Kärlek till er <3


Kommentarer
Alina

Fy vad jag saknar dig!

2014-03-22 @ 18:52:08
URL: http://gretalina.blogg.se
Zarah

Fina du! :)

2014-03-22 @ 19:57:46
Desire

Åh vilken fin mage!!! Ville mest komma in och säga stort grattis:) ska bli spännande att förhoppningsvis få följa er här på bloggen:) hoppas du mår fint! Kramar från Desse

2014-04-03 @ 17:35:07
Kakan

Ja, mys på med det lilla "smulegrynet" i magen, för snart får du mysa på riktigt...Love U

2014-04-04 @ 08:23:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0