Kärlek till er!!

Tack för alla lyckönskningar kära ni! Det känns verkligen så spännande och vi längtar som bara den :)
 
Hittills i graviditeten har jag mått bra, var otroligt trött i första trimestern som de flesta är. Men så fort andra trimestern kickade in så började jag återfå lite energi igen, men fortfarande är det så att saker som jag brukar göra tar all energi ifrån mig och jag måste vila en stund. Att åka och veckohandla är en av sakerna som jag bävar för när jag måste göra det själv, måste vara utrustad med vattenflaska och något att äta på eftersom hungern kommer när jag minst anar det! Samt att det har blivit en vana att kolla vart toaletterna är de första jag gör när jag är i en affär eller hemma hos någon.
Något som jag och David har insett att det är ganska svårt att fokusera på nuet när man längtar såå mycket till något som ligger lite i framtiden. Vi får hela tiden påminna varandra om att vi måste ju ändå leva här och nu och ta tillvara på de här månaderna som är kvar, för de är ju ändå de sista som vi är bara vi två på väldigt länge!!
 
Om det är någon som undrar något annat så känn er fria att ställa frågor :)
 
Kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Längtar jag också....för det får man väl göra som blivande mormor. Love U.

2014-02-21 @ 10:47:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0