Otålig tjej_89

Under de senaste månaderna har jag varit på jakt efter den perfekta skötväskan.
Till en början tänkte jag att jag kanske inte behöver en, att jag kunde använda en av mina större handväskor. Men när jag sedan gick igenom mina väskor visade det sig ju att de jag har inte har de bästa organiserings möjligheterna, vilket jag behöver som är lite halvrörig av mig. Så jakten på den perfekta skötväskan började, och jag ville ju inte att den skulle skrika SKÖTVÄSKA när man såg den eftersom den ska dubbla upp som min handväska då jag inte vill ha så mycket att hålla reda på... och förra veckan hittade jag den :D
Tyckte att den kostade lite väl mycket, men min kära man sa att han tyckte att jag skulle beställa den då den kommer att komma till god användning. Sagt och gjort så klickade jag hem den.. men sedan började ju den lååånga väntan. Eller i mitt huvud kändes det långt när man måste vänta ca. en vecka på leverans. Idag var dagen D, jag har följt väskans resa för att ta sig hit och det stod att den skulle levereras innan dagen var slut.. så jag väntade och väntade. Jag hade ju hoppats på att den skulle komma på morgonen, men nu alldeles innan 18 plingade det på dörren och där var den.. nästan finare i verkligenheten! :D IHHH!
 
 
 
En senapsgul skönhet är vad jag ska utsmycka mig med när jag glider runt med  barnvagn här i sommar, I love it!
 
 
 kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Precis du...,förstår att du väntat. Love U

2014-04-30 @ 08:29:43
Debbie

Du o dina väskor :p roligt att du hittade en skötväska som verkligen "skriker" mariah :) älskar dig! ♡

2014-04-30 @ 11:56:37
Anonym

Jättefin gumman! Längtar efter er alla (snart) tre<3

2014-05-12 @ 15:38:39
Anna Lehnberg

Äsch det är jag som är "anonym" tryck på fel knapp :P

2014-05-12 @ 15:39:14
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0