Goodbye 2013, Hello 2014!

ojojoj, vad det ekar tomt här inne! Men jag tänkte att jag mjukstartar detta år med en liten årsresumé, innan jag kickar igång ett förhoppningsvis mer bloggskrivande 2014! Galet att vi redan är inne på 7:e dagen på det nya året :D
 
Januari 2013
 Jag skaffade mig äntligen ett amerikanskt körkort! (ett år sedan imorn) YEAH!
 
Februari 2013
Vi hade Sverige-besök ifrån Lola, Såå otroligt mysigt vi hade det!
 
Jag började jobba på Scooters Coffeehouse
 

Mars 2013
Vi var på bröllop i Atlanta och hade det så galet kul! Träffade as-sköna människor <3
 
 
 
April 2013
Vi var i Denver över påsken och hälsade på Davids familj och träffade våran nephew för första gången.
 
Och var även på min andra NBA match :)
 
Maj 2013
Vi firade 2-årig bröllopsdag med en liten weekend i Kansas City, tyvärr verkar det inte som några bilder blev tagna!
Plus att vi bokade Sverige biljetter för sommaren :D
 
Juni 2013
Jag jobbade på och var måttligt taggad för att Sverige resan den kommande månaden!
 
Juli 2013
I början av månaden var vi i Sverige i två intensiva men underbara veckor <3
 Där vi fick träffa min brorsdotter för första gången <3 <3 <3
Många kära återseenden med alla nära och kära <3 <3 <3 (jag och mormor)
Och den här snyggingen fick äntligen se Sverige på sommaren <3 <3 <3

Augusti 2013
I månadsskiftet fick vi besök av min svärmor och en av våra nieces en vecka, vilket alltid är så mysigt. Svärfar var här de sista dagarna med. Sedan hade vi Sverige-besök av dessa godingar:
 
September 2013 
Vi var över till Denver då svärfar fyllde 60 år, träffade Davids gamla kompisar från High School. Älskar verkligen Denver!
 Vi var på konsert, Explosions in the Sky 
 
 Oktober 2013

Var på ett pumpkin-patch för första gången :)
 
November 2013 
 Den här månaden jobbade jag mitt sista pass på Scooters, kände mig som klar med stället. Och i Slutet av månaden så kom kvinnan i mitt liv på besök <3
 Hon var här över Thanksgiving så vi lagade den maten som man äter här vi den högtiden, och även denna goda pumpapaj! Mums!
 Vi gjorde lite "turistiga" saker, men främst så nöjt vi av att få vara tillsammans <3 Mami!
 

December 2013
December var en ganska jobbig månad med Sverige-längtat deluxe, som alltid när det är någon speciell högtid plus att David var borta stora delar av månaden fram tills den 20:e. Men förutom att tjura så firade jag och David jul här hemma själva och sedan kom svärföräldrarna i mellandagarna.
 

Det känns som 2013 gick ganska fort och det var ett hyffsat bra år, men nu är jag taggad för 2014 som jag vet kommer att bjuda på massa fantastiska händelser! Men mer om det i ett annat inlägg :)
Hoppas erat år var fantastiskt!
Massa kärlek <3
 
 


Kommentarer
Nadja

Låter som ett härligt år! Jobbar du nån annanstans nu? Hur länge har ni kvar i Nebraska innan ni blir omstationerade?

2014-01-11 @ 00:19:33
URL: http://www.alohanadi.com
kakan

Roligt att se/läsa om året som gått och TACK att jag får vara kvinnan i ditt liv. Love U.

2014-01-15 @ 07:49:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0