1/21

Hallå mitt i veckan!
 
Idag har jag varit ledig, har inte gjort så mycket faktiskt. Skypade med en kär vän hemma i Sverige innan lunch men efter det känns det som jag mitt goda humör försvann utan någon anledning. Synd om David som måste stå ut med mig ikväll, haha.. men jag är iallafall medveten om att jag känner mig lite nere. Så det lär väl bli en dejt med en chokladkaka och mys med mannen, det brukar ju hjälpa!
 
Stort tack till Karina som kommenterade på mitt förra inlägg, antar att ni andra tycker om mitt sporöda skrivande om random saker.. eller så har ni mig bara på eran bloglovin-lista och läser av bara farten ;P
Men som Karina önskat så ska lite fler recept dyka upp här på bloggen, jag älskar ju att baka och laga mat så det är nog något som jag ska kunna åstakomma.
Ska faktiskt baka imorn, så lovar att slänga in ett mumsigt recept!
 
Aja, nu har jag en sovandes man i soffan, en diskmaskin och tvättmaskin igång slagen och ska snart börja med middagen för ikväll som är kalkonfärs-sås med spagetti! 
 
Hoppas eran vecka flyter på bra!
Kärlek till er <3
En bild från när vi var på bröllop i Atlanta i mars, ska skriva ett inlägg om det senare.


Kommentarer
Sis

Vad fina ni är. Längtar tills vi ses. Tack för pratstunden idag.

2013-05-09 @ 21:35:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0