13 dagar kvar idag!

Här kommer ett inlägg till er tappra som kikar in här dagligen även fast det ekar hemskt tomt.

David är borta igen men kommer hem imorgon natt. Jag längtar! Den här gången lyckades han vara borta när jag har tre dagar ledigt i rad, vilket kändes lite surt. Men imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller för min del :)

Annars går min vardag till att längta till Sverige, igår var det precis 2 veckor tills vi landar och får krama på familjen! Känns som man längtar mer och mer ju närmare man kommer... Men det ska bli så fint!

Förut om att träffa familj och vänner så längtar jag till:
- att kunna bada varje dag om jag vill, dvs i någon sjö eller havet. (Fattar inte varför det kan finnas en sjö eller något häromkring förutom pooler som man kan få svalka sig i när somrarna blir så varma här i Omaha.
- dricka gott kranvatten, visserligen så tycker jag att det vattnet som vi har här är rätt okej.
- att köra bil på svenska vägar, det ska bli skönt med ett break från galen amerikansk trafik!
+massa mer!

Saker som mina smaklökar längtar efter:
- keso!! (den de har här smakar jätteäckligt!)
- lingongrova med leverpastej och saltgurka.
- mammas mat.. Yumm
- grillat!!
- lösgodis
- olw's dillchips!
- kall "knäppkorv"
- Falukorv på skogaholms limpa..
- Ramlösa & Loka
M.m M.m






Kommentarer
kakan

Snart e ni här, längtar...

2013-06-18 @ 22:19:14
Zarah

Hurra!! :)

2013-06-22 @ 18:02:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0