19 Januari 2013

Den här veckan har gått relativt fort trots att jag varit själv, jag tror det mest beror på att jag kunnat ta mig vart jag vill.I veckan har jag testat på zumba, varit iväg till olika köpcentrum för att försöka hitta en klänning till nästa helg då Davids jobb har julfest (jagvet, julfest i januari, men någon gång ska vara den första). Idag var jag iväg på morgonen och testade på kickboxing, något jag velat göra väldigt länge och det var SÅ SJUKT KUL! Har köpt klippkort på 10gånger så vi får se om jag tycker om de lika roligt efter den 10:e gången, men jag skulle nog tro det :)
 
Och ikväll kommer David hem, en dag tidigare än det var tänkt.. men jag är inte den som klagar ;)
 
En bild på mig och Hope från våran lunchdejt igår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0