Det var ett tag sedan nu.

Det har inte blivit skrivit här på ett tag nu, har inte direkt haft någon inspiration eller motivation. Men, nu har jag gjort en deal med min storasyster Deborah att om jag skriver inlägg så kommenterar hon :P (eftersom hon vill att jag uppdaterar). 
 
Jag tror det hela handlar om att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva, hur personlig jag ska vara osv, jag får helt enkelt försöka hitta någon balans.
 
Vi var iväg på en liten mini-semester i helgen som var eftersom det var en 3-dagars helg (labor day i måndags), vi tog det mest lugnt och kikade lite i affärer. Det var så skönt att ha en helg bara med oss två utan några måsten, hoppas vi kan göra om det snart igen :)
 
Nästa fredag ska vi faktiskt på konsert, vi ska lyssna på Missy Higgins som kommer hit till stan! Så det ser jag fram emot jättemycket, helst nu när David åkte i morse och kommer troligtvis vara borta tills nästa onsdag. 
 
Annars började jag med Insanity i måndags, ett 60-dagars träningsprogram... vaknade upp med världens grövsta träningsvärk i ryggen igår. Kunde knappt röra mig utan att oja mig! :P Men det ska bli kul att se om jag får de reslutat som jag hoppas, man svettas iallafall grymt mycket så något måste man ju iallafall göra rätt! haha.
 
Hoppas att allt är bra med er, så hörs vi senare!
kärlek till er <3


Kommentarer
Debbie

åh, en uppdatering! :)
längar efter dig!! puss och kram

2012-09-05 @ 19:15:21
Cecilia

Ja du det var verkligen ett tag sen...vi hördes alltså! Det vore trevligt med en skypedejt snart tycker jag. :) Hoppas allt är bra med dig. Kram!

2012-09-05 @ 19:25:04
URL: http://midnattssolen.wordpress.com
Zarah

MISSY HIGGINS!!!!!!!!!!!!! Nu är jag avundsjuk!

2012-09-05 @ 21:24:02
Julia

Men du... Inte illa med Missy Higgins! Ibland bor man ju i fel land ;) Men jag ska ju se Kirk Franklin i november iaf :)

2012-09-06 @ 14:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0