I onsdags.

Onsdagsmorgonen började väldigt tidigt i och med att David skulle iväg, så jag steg också upp och gjorde en ordentlig frukost till honom så han skulle stå sig ett tag. Så nu är jag gräsänka igen, som jag varit varannan vecka sen i sommras. Men idag är det iallafall fredag, så dagarna flyter på iallafall :P

Till lunch på onsdagen hade jag bjudit över Hope på lasagne, eftersom det var sjukt länge sedan vi sågs. Vi hade massor att ta igen, så vi kände att en lunch-dejt inte räckte. Hope ringde några samtal och flyttade hennes jobbmöten för resten av dagen så vi kunde fortsätta hänga med varandra. Det blev pedikyr, middag med hennes mamma, häng med hennes roommate+kompis och tillsist fick jag följa med och titta på när hennes lillebror Jeremy hade match. Han är en freshment på highschool och quarterback i fotbollslaget, jag var sjukt excited eftersom jag inte varit på något highschool-event förut (bara sett massa i filmer). Så inte nog att det vara första amerikanska fotbollsmatchen ever för mig så fick jag se mitt livs första (i verkligenheten) Highschool cheerleaders. Haha, kanske inte värsta grejen... men jag tyckte det var roligt iallafall!

Mycket trevlig onsdag som jag avslutade med att titta på president-debatten på tv :)

 

Här sitter jag och torkar mitt nagellack.

Football!!

Cheerleaders!!



Kommentarer
Anna

Haha är det illa att jag blev avis angående alla cheerleaders? ;P

2012-10-06 @ 01:34:53
URL: http://yvanna.blogg.se
Nadja

Jag var superexalterad när jag fick se college cheerleaders för första gången så jag förstår dig precis!

2012-10-06 @ 07:21:54
URL: http://www.alohanadi.com
Debbie

Kändes de som att du va me i en high school film? Kram

2012-10-06 @ 23:29:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0