Denver kort och gott.

Nu har vi varit hemma ifrån Denver i några dagar.. och som alltid är det jobbigt att komma tillbaka till vardagen. Efter ha unnat sig godsaker och skräpmat (träningskläderna har legat orörda i resväskan) så är det halvsvårt att komma tillbaka i rutin. Visserligen är man motiverad att äta bättre när man vet att det man stoppat i sig inte är det bästa för ens kropp.
 
Vi umgicks mest med Davids familj när vi var där, vilket kändes välbehövligt eftersom det känns som vi alltid härjar omkring när vi är på besök. Framförallt var det skönt att ha David "hemma" 10 hela dagar!! :)
 
Jag är med bil!!! Ska bara skaffa ett amerikanskt körkort sedan blir det att tuta och köra :) 
 
Många stunder spenderades så här med världens gosigaste katt <3
 

Hoppas att ni har det bra!
kärlek till er <3


Kommentarer
Julia

Härlig vecka! :) Men världens mysigaste katt finns faktiskt här i Sundsvall! Så det så ;)

2012-11-06 @ 19:07:38
Kakan

Grattis igen till bilen. O härligt att ni fått en liten semester tillsammans och äta gott & bara vara måste man ibland för vi lever bara en gång. Love U.

2012-11-07 @ 09:52:57
Debbie

Härligt me bil! När får du börja köra?

2012-11-07 @ 16:37:19
Zarah

Ge mig bilen jag behöver den :P

2012-11-08 @ 20:05:05
Sandra - Breakaway

Härligt! Jag vill också ha amerikanskt körkort men det känns onödigt att skaffa när jag inte har någon bil :/ Och så har jag varit här över två månader och då får jag inte köra på internationellt längre så man måste ha permit och hela köret :P

2012-11-09 @ 07:16:57
URL: http://www.breakaway.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0