En klapp på axeln.

Goddag allesammans!
 
Jag har just blivit klar med att handtvättat några veckors handtvätt och förtjänar en klapp på axeln för det. Handtvätt kan nog vara en av de saker som jag tycker är tråkigast att göra, så det blir alltid så att det blir en liten hög innan jag väl kommer mig för. Men nuså är det gjort!
 
Igår kväll var vi iväg ut och käkade mexikanskt för att fira Davids födelsedag och självklart så äter vi båda för mycket... och resten av kvällen spenderades liggandes i soffan med världens största "food bellys" klagandes över onda magar.
 
Det är helt sjukt egentligen att man klagar att man är FÖR mätt när det finns människor runt om i vår värld som går utan mat dagligen. Vi ska vara tacksamma över att resturangerna serverar oss för stora portioner som ingen har sagt att vi måste äta upp men vi gör ändå för att det är så gott, så istället för att klaga så bör man lära sig känna när det tar stopp och inte äta mera för att det är gott. I det här landet skäms ju ingen att fråga efter en låda eftersom det är något som man borde göra varje gång. Jag hoppas jag lär mig någon gång. :P
 
aja, hoppas ni har en fin dag!
kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Ja, handtvätt skulle man kunna vara utan...så du har väl ärvt det från mej. Inte skoj me ont i magen, men efter en god måltid kan d ju vara värt, e hur? Hörs. Love U.

2012-08-15 @ 07:43:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0