Do your best forget the rest.

Det är konstigt hur man kan ha svårt för personer men kan på samma gång inte låta bli att smyg-tycka om dem. Jag gillar att titta på Extreme Home Makeover och gråta en liten skvätt eftersom jag är så blödig, men jag får alltid lite panik över Ty Penningtons beteende. Han är liksom så ödmjuk och mysig på samma gång som han är högljudd och jobbig. Och nu sen jag har hållit på med p90X i några veckor så har jag insett att jag känner likadant för Tony Horton, men jag tror mest att det är för att han verkar tåla hur mycket som helst och är hela tiden superpositiv men väldigt dryg. Är det någon som känner igen sig att känna så här?

Ty Pennington, med en megafon som man inte ska behöva skrika i. Vilket han gör ändå...


Tony Horton, "I'm 45, going to be 46. If I can do this, you can..."


Kommentarer
Nadja

Oh, jag kan inte låta bli att följa fetmashower.. I form med Anna Anka/Skipper, Biggest losser med mera och lixom störa mig så sjukt mycket på deltagarna men ändå inte låta bli att kolla på det..

2011-07-19 @ 21:06:18
URL: http://www.alohanadi.com
Trillingnöten

Hahahaha, jag tycker samma sak! Jättejobbigt med just TY...han är dryg, men söt och go ändå...

2011-07-20 @ 08:07:53
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0