Dag 29 – Min favoritfödelsedag.

Jag firade några födelsedagar på Sri Lanka när jag växte upp, supersöt glasyr tårta och choklad med larver är vad jag kommer ihåg... plus en massa bananer. Aja, men min favoritfödelsedag var nog min 20:onde födelsedag, när jag firades på internatet på Solviks folkhögskola som jag gick på då. Det var en mysig kväll med vänner, fika och partyalias (som jag fått i present av mina fina vänner - Love it!).
Plus att min mamma och syster kom upp och firade mig, det bästa med den här födelsedagen var att min mamma hade inte bara min syster med sig utan min bror och hans fästmö.

Det totalt brast för mig var när jag såg att de kom med min mamma och syster, alla undrade varför jag var så känslosam. Anledningen till denna reaktion var för min mamma och bror inte hade haft kontakt på flera månader efter en incident, de hade gjort mig väldigt ont att de inte pratade med varandra. För mig har familjen alltid varit viktig så det betydde sjukt mycket att de kom tillsammans för att fira mig. Familjen-banden är för starka för att bara strunta i, om det är två i en familj som inte pratar med varandra så känner resten av familjen av de. Så det var en otroligt fin present :)


Kommentarer
Nadja

Visste inte att det var solvik du gick på, kände någon som gick där men det var för länge sen.. Låter som en fin födelsedag i alla fall och härligt att de kunde förenas för att fira dig

2011-07-25 @ 12:42:53
URL: http://www.alohanadi.com
Debbie

de va en härlig dag! <3

2011-07-26 @ 11:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0