saker som gör mig arg idag.

-när det är för kallt ute och man har tagit på sig för lite kläder
-när man vill bara hem och det är två timmars körande innan detta sker
-att folk åldras
-när de har skitsnygga barnskor fast bara upp till strl 36 (kan de inte göra dem ända upp till 37)
-när människor skiter i folk som inte gjort dem något bara för att de har problem med människor den personen umgås med. INTE okej!
aja, jag har faktiskt inte varit arg idag för jag är inte en arg person. men jag har tänkt på de här sakerna med en negativ känsla idag. Det har varit en fin dag, jag var och hälsade på mormor. Hon är väldigt söt, men ibland kan hon kanske prata lite för mycket (tror det är något som kan tänkas gå i arv, till vissa iallafall :P )
jag har fått hit min gamla gitarr och synt, så nu människor ska det skapas och sjungas! som jag har längtat! :D
<3


Kommentarer
debbie

haha, de är ett arv som ja gärna tar ansvar för :p

2011-01-26 @ 22:34:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0